Nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI FINANSOWEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 9 lipca 2014 r. K.2110.1.2014
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI FINANSOWEJ
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Informuję, że na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Finansowej wybrano kandydaturę Pani Olgi Małej zam. w Drzonkowie.
Uzasadnienie wyboru:
- dobra znajomość przepisów prawnych, regulujących zadania przypisane do stanowiska
objętego naborem,
- ponad dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
- dobra znajomość obsługi systemu informatycznego wykorzystywanego na stanowisku,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI FINANSOWEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI FINANSOWEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A. Heliniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-07-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A. Heliniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-07-14 14:35:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-07-14 14:35:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-07-14 14:35:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 16057 raz(y) |
Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra referenta w Referacie Gospodarki Finansowej
Załączniki
Pobierz dane XML Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra referenta w Referacie Gospodarki Finansowej Drukuj informację Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra referenta w Referacie Gospodarki Finansowej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A. Heliniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-06-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A. Heliniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-06-17 14:59:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-06-17 15:00:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-06-17 15:00:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 16867 raz(y) |
Zarządzenie Nr 52 .2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 22 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Przylepie.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zarządzenie Nr 52 .2013
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 22 maja 2013 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Przylepie.
Na podstawie art. 5c, pkt 2 i art. 36a ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r.
o systemie oświaty ( Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm. ) oraz § 1 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz tryb pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz. 373 z późn. zm.), zarządza się co następuje:
o systemie oświaty ( Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm. ) oraz § 1 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz tryb pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz. 373 z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§1.1. Ogłasza się konkurs na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Jana Brzechwy w Przylepie.
2. Rozstrzygnięcie konkursu winno nastąpić w terminie do dnia 5 lipca 2013 r.
§ 2. Treść ogłoszenia o konkursie, o którym mowa w § 1 ust. 1 określa załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Zielona Góra.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Nr 52.2013
Wójta Gminy Zielona Góra
z dnia 22 maja 2013 r.
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
Wójt Gminy Zielona Góra ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Przylepie,
66-015 Przylep ul. 9 Maja 6
- Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- posiada akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego;
- ukończyła studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole;
-
ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami
w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli; - posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego;
- uzyskała:
- co najmniej dobrą ocenę pracy w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
- pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
- w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej,
- przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora;
- spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
-
nie była karana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela ( Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.),
a w przypadku nauczyciela akademickiego – karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie dyscyplinarne; - nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego;
-
nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.
o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.).
- Stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył kolegium nauczycielskie albo nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej i spełnia wymagania określone w ust. 1 pkt 3 - 10;
- Do konkursu może przystąpić również osoba niebędąca nauczycielem, która:
- posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
- ukończyła studia magisterskie;
- posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych;
- nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
- spełnia wymagania określone w ust. 1 pkt 3, 6,8 i 10.
- Wymagania wymienione w ust. 1, 2 i 3 określone są w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz. U. Nr 184, poz. 1436 z późn. zm.).
- Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
- uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły, zawierającą w szczególności:
- priorytety działalności kierowanej jednostki oświatowej;
- precyzyjne określenie terminu realizacji zadań przedstawionych w koncepcji, przypadających w okresie 5-letniej kadencji;
- źródła pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań jednostki;
- program optymalizacji wydatków jednostki;
- sposób zarządzania i rozwoju bazy oraz wyposażenia jednostki;
- program pracy jednostki w zakresie integracji europejskiej i współpracy międzynarodowej;
- poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata;
- życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy , w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
- oryginałów lub poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt 3;
- oryginałów lub poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
- oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.);
-
oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U.
z 2007 r. Nr 63, poz. 425 z późn. zm.); - oryginału lub poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
- oryginału lub poświadczonej przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
-
oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo
o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164 poz. 1365 z późn. zm.) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego; -
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta
z pełni praw publicznych – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem; -
oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora;
- Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Przylepie”, w terminie do dnia 13 czerwca 2013 r., na adres Urzędu Gminy Zielona Góra ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Zielona Góra.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Pobierz dane XML Zarządzenie Nr 52 .2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 22 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Przylepie. Drukuj informację Zarządzenie Nr 52 .2013 Wójta Gminy Zielona Góra z dnia 22 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Przylepie.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Heliniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-05-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Heliniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-05-23 09:38:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-05-23 09:38:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-05-23 09:38:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 28576 raz(y) |
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Akapit nr 1 - brak tytułu
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Informuję, że na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami wybrano kandydaturę Pani Magdaleny Goździelewskiej zam. w Raculi.
Uzasadnienie wyboru:
- dobra znajomość przepisów prawnych, regulujących zadania przypisane do stanowiska
objętego naborem,
- ponad trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Wójt Gminy Zielona Góra
/- / Mariusz Zalewski
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI GRUNTAMI W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Heliniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra Mariusz Zalewski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-04-03 08:13:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-04-03 08:14:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-04-03 08:14:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 30523 raz(y) |
Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra referenta w Referacie Gospodarki Gruntami,
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 25 lutego 2013 r.
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra
referenta w Referacie Gospodarki Gruntami,
I. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Gruntami winien spełniać następujące wymagania:
- posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
- posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem ;
- posiadać minimum 3 letni staż pracy zawodowej w administracji publicznej (preferowana praca w administracji samorządowej);
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
a) ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z aktami wykonawczymi;
b) ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi;
c) ustawy o samorządzie gminnym;
d) ustawy o dostępie do informacji publicznej;
e) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
3) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja
pracy;
- komunikatywność i wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sporządzanie projektów umów dzierżawy i użyczenia na grunty będące w zasobie
komunalnym oraz prowadzenie rejestru zawartych umów.
2. Wprowadzanie zmian w rejestrach ewidencji gruntów i na mapach ewidencyjnych
w oparciu o zawiadomienia z Sądu Rejonowego, Kancelarii Notarialnych oraz
Starostwa Powiatowego.
3. Współpraca z jednostkami przygotowującymi dokumentację geodezyjną, zmiany
ewidencyjne, sądem, kancelariami notarialnymi oraz innymi osobami prawnymi
i fizycznymi w zakresie obrotu nieruchomościami.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku j.w.:
1. Praca na przedmiotowym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie
uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku w budynku Urzędu Gminy.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne
przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
przekroczył 6 %.
W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.
1458 z późn. zm.).
V. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli,
którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2
i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa
tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony
w przepisach o służbie cywilnej.
w przepisach o służbie cywilnej.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu
Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed
zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie
figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin: do 8 marca 2013 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko referenta w Referacie
Gospodarki Gruntami w Urzędzie Gminy Zielona Góra” .
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się
do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
WÓJT /-/ mgr Mariusz Zalewski
Pobierz dane XML Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra referenta w Referacie Gospodarki Gruntami, Drukuj informację Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra referenta w Referacie Gospodarki Gruntami,
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Heliniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-02-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Heliniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-02-25 23:11:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-02-25 23:11:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-02-25 23:11:45 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 32481 raz(y) |
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO INSPEKTORA W REFERACIE PLANOWANIE PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 20.12.2012 r.
K.2110.7.2012
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO INSPEKTORA W REFERACIE PLANOWANIE PRZESTRZENNEGO
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Informuję, że na stanowisko inspektora w Referacie Planowania Przestrzennego wybrano kandydaturę Pani Agnieszka Miech zam. w Zielonej Górze.
Uzasadnienie wyboru:
- dobra znajomość przepisów prawnych, regulujących zadania przypisane do
stanowiska objętego naborem,
- doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej,
- znajomość edytora aktów prawnych XML.
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO INSPEKTORA W REFERACIE PLANOWANIE PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO INSPEKTORA W REFERACIE PLANOWANIE PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Alicja Heliniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-12-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Heliniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-12-21 14:01:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-12-21 14:01:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-12-21 14:01:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 35295 raz(y) |
Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra Inspektora w Referacie Planowania Przestrzennego,
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 27.11.2012 r.
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Inspektora w Referacie Planowania Przestrzennego,
I. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Planowania Przestrzennego winien spełniać następujące wymagania:
- posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
- posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem (kierunek: gospodarka przestrzenna, architektura i urbanistyka, budownictwo lub pośrednictwo w obrocie nieruchomościami);
- posiadać minimum 3 letni staż pracy zawodowej;
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
a) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi;
b) ustawy o dostępie do informacji publicznej;
c) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
3) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja
pracy;
- komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- preferowana praca w administracji samorządowej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. W ramach obowiązków podstawowych:
1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowywaniu
przestrzennym, w tym:
a) przygotowywanie na wniosek inwestora informacji o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowywania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowywania przestrzennego gminy;
b) współdziałanie przy wydawaniu lub zmianie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy.
2. W ramach zastępstwa :
1) prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w tym:
a) prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
b) prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia ;
c) prowadzenie procedur związanych z zapewnieniem udziału społeczeństwa w postępowaniach administracyjnych dotyczących oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku j.w.:
1. Praca na przedmiotowym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie
uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku w budynku Urzędu Gminy.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne
przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
przekroczył 6 %.
W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz.
1458 z późn. zm.).
V. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli,
którzy mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2
i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa
tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony
w przepisach o służbie cywilnej.
w przepisach o służbie cywilnej.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu
Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin: do 10 grudnia 2012 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Inspektora w Referacie
Planowania Przestrzennego w Urzędzie Gminy Zielona Góra” .
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się
do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Pobierz dane XML Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra Inspektora w Referacie Planowania Przestrzennego, Drukuj informację Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra Inspektora w Referacie Planowania Przestrzennego,
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-27 14:54:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-27 14:54:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-27 14:54:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 36613 raz(y) |
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 26.11.2012 r.
K. 2110.6.2012
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Informuję, że w wyniku zakończonej procedury naboru na ww. stanowisko, żaden z kandydatów nie wykazał się wymaganą wiedzą z zakresu znajomości ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, tym samym nabór na ww. stanowisko nie został rozstrzygnięty.
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-27 14:53:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-27 14:53:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-27 14:53:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 36621 raz(y) |
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA o g ł a s z anabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra Referenta w Referacie Planowania Przestrzennego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 22.10.2012 r.
WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA
o g ł a s z a
nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra
Referenta w Referacie Planowania Przestrzennego,
I. 1. Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko Referenta w Referacie Planowania Przestrzennego winien spełniać następujące wymagania:
- posiadać obywatelstwo polskie, obywatelstwo jednego z krajów Unii Europejskiej lub obywatelstwo kraju, z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
- posiadać wykształcenie wyższe o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem (kierunek: gospodarka przestrzenna, architektura i urbanistyka lub budownictwo);
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami
wykonawczymi,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
3) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja
pracy;
- komunikatywność i wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowywaniu przestrzennym, w tym:
- przygotowywanie na wniosek inwestora informacji o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowywania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowywania przestrzennego gminy;
- współdziałanie przy wydawaniu lub zmianie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o warunkach zabudowy.
II. Informacja o warunkach pracy na stanowisku j.w.:
1. Praca na przedmiotowym stanowisku pracy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Praca wykonywana będzie na stanowisku w budynku Urzędu Gminy.
2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
3.Budynek Urzędu jest wyposażony w windę i pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
III. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zielona Góra, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych przekroczył 6 %.
W związku z powyższym nie ma zastosowania przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).
IV. 1. Wymagane dokumenty:
1) curriculum Vitae;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, referencje lub opinie
z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat jest w ich posiadaniu);
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
w ofercie pracy do celów rekrutacji;
8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub w przypadku obywateli, którzy
mogą starać się o zatrudnienie na stanowisku urzędniczym w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa tego kraju oraz dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony
w przepisach o służbie cywilnej.
w przepisach o służbie cywilnej.
2. Dokumenty potwierdzające w/w kryteria (w formie kserokopii dokumentów
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu Karnego.
i oświadczeń), kandydat składa pod rygorem odpowiedzialności karnej art. 233 Kodeksu Karnego.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
4. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1) termin: do 7 listopada 2012 r.
2) sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na stanowisko Referenta w Referacie
Planowania Przestrzennego w Urzędzie Gminy Zielona Góra” .
3) miejsce:
Urząd Gminy Zielona Góra,
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 41,
65-021 Zielona Góra,
I piętro, pok. 207 sekretariat.
5. Informacje dodatkowe:
1) oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wskazanym terminie nie będą
rozpatrywane;
2) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się
do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
do postępowania sprawdzającego zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
Pobierz dane XML WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA o g ł a s z anabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra Referenta w Referacie Planowania Przestrzennego Drukuj informację WÓJT GMINY ZIELONA GÓRA o g ł a s z anabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Zielona Góra Referenta w Referacie Planowania Przestrzennego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-10-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-10-22 14:43:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-10-22 14:43:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-10-22 14:43:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 38647 raz(y) |
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI FINANSOWEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, dnia 01.10.2012 r.
K.2110.4.6.2012
INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI FINANSOWEJ
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Informuję, że na stanowisko referenta w Referacie Gospodarki Finansowej wybrano kandydaturę Pani Adriany Kluza zam. w Zielonej Górze.
Uzasadnienie wyboru:
- doświadczenie zawodowe w zakresie wymiaru podatkowego w jednostce samorządu terytorialnego wraz z umiejętnością posługiwania się odpowiednim programem komputerowym ,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawnych, regulujących zadania przypisane do stanowiska objętego naborem,
- dyspozycyjność.
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI FINANSOWEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO REFERENTA W REFERACIE GOSPODARKI FINANSOWEJ W URZĘDZIE GMINY ZIELONA GÓRA
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-10-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy Zielona Góra |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-10-04 08:03:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-10-04 08:03:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-10-04 08:03:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 39458 raz(y) |